http://www.iltalehti.fi/kauneus/2013051717032357_ka.shtml
Viikonlopun jälkeen voi olla toimiva kikka... Mää ainakin kokeilen!! :) hihihi!!
Rock´n´Love
sunnuntai 19. toukokuuta 2013
Hei!
Päätin alkaa kirjoittamaan blogia. Olen jo vuosia lukenut erilaisia muoti, lifestyle-blogeja ja nyt on elämässä sellainen vaihe että kiinnostus kirjoittaa itsekkin on kova. Kerron myöhemmin postauksissa kuka olen ja ulkoasu tulee muuttumaan positiivisempaan suuntaan.
Olen ihan tosi huono tietokoneitten kanssa ja opettelen vasta tätä käyttöä, joten toivon ettei mua ihan heti lyödä lyttyyn :D Olen myös aika suorasanainen ja tahdon kirjoittaa elämääni ja ajatuksiini liittyvistä asioista. Uskon että blogi olisi ennen ollut enemmän muoti-blogi, mutta nyt tahdon kirjoittaa myös syvällisimmistäkin asioista.
Kiitos jos jaksoit lukea tähän asti ja lisää juttua on tulossa myöhemmin! :)
Tiia
Päätin alkaa kirjoittamaan blogia. Olen jo vuosia lukenut erilaisia muoti, lifestyle-blogeja ja nyt on elämässä sellainen vaihe että kiinnostus kirjoittaa itsekkin on kova. Kerron myöhemmin postauksissa kuka olen ja ulkoasu tulee muuttumaan positiivisempaan suuntaan.
Olen ihan tosi huono tietokoneitten kanssa ja opettelen vasta tätä käyttöä, joten toivon ettei mua ihan heti lyödä lyttyyn :D Olen myös aika suorasanainen ja tahdon kirjoittaa elämääni ja ajatuksiini liittyvistä asioista. Uskon että blogi olisi ennen ollut enemmän muoti-blogi, mutta nyt tahdon kirjoittaa myös syvällisimmistäkin asioista.
Kiitos jos jaksoit lukea tähän asti ja lisää juttua on tulossa myöhemmin! :)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)